bra kväll

hej jag är trött.
Jag har kollat på min mobil 24/7 idag! Haha helt galet i eftermiddags fick jag svaret jag väntade på. När jag slutat gick jag med Alice till centrum och köpte det som jag skulle köpa till William och sen tog hon och jag en fika på espresso house. Efter att Alice hade gått till Henrik stannade jag kvar ganska länge och tog sen tåget in till stan runt 6. 
Musikalen var jättebra men när jag väl hade sagt hejdå kändes det ganska kort.. menmen... de som var med idag var Kim, Daniel, Cajsa, Elin, Annicka, Victori, Nicklas, Maria, Jonathan, jag och Simon. Det var jättetrevligt att träffa alla igen men önskade att jag hade kunnat vara med på middagen innan :/
Nu ska jag sova, är jättetrött och måste sova :)
mysig kväll

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0