Maxad lördag!

Jag hade det så bra som man kunde ha det i lördags. Att få dra ut på sin födelsedag med härliga kompisar är seriöst det bästa! Först hade jag själv fest på eftermiddagen för vänner och familj och när Harry hade somnat började jag fixa mig och klä på mig det sista innan jag tog bussen tillsammans med Marcus, Filip D, David och några till. Haha busschauffören dampade sönder på oss eftersom vi drack på bussen :D
Men vi kom fram till Johanna och då började allt. Efter ett tag var musiken igång med de flesta i klassen + några från natur och så också :)
Jag hade verkligen supertrevligt! Jag var lycklig, tänkte bara att ha kul och det var vad jag hade också. Lite senare på kvällen kom Amis syrra så var med henne, Ami och några andra resten av kvällen. 
Kom hem runt halv 3 och märkte att Harry låg i sängen och snackade med sig själv :D
Jag fick mig ett litet gott skratt ;)
Dagen efter... usch! Harry vaknade 7 och det var bara att gå upp. Det enda roliga på morgonen var att se Lovisas och mina fyllesms :D 
HAHAHA!!! vi har snackat om det hela dagen idag och det var rätt så roligt... hahaha!!!
Är hemma från jobbet för en stund tillbaka och tittar nu på 112 Aina som jag vill titta på nu så hej då!
 
Hamnade på Subway med Susanna, Denise och Alice eftersom vi inte hade nån nk :)
 
väldigt lyckat Alice måste jag säga! xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa en bild på din pojkvän?

2013-03-26 @ 09:33:20

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0