Nu börjar allt ordna sig

Jag har inte varit på det bästa humöret på ett tag nu. Men jag har haft vänner och mamma på min sida hela tiden så allt är mycket bättre nu. Som alla vet nu är jag och Erik tillsammans nu. 
Annars har det inte hänt så mycket. 
Idag hade vi np i matte. Det var muntliga idag och i morgon är det skriftligt. Vi får se hur det går... meningen var att jag skulle plugga hela kvällen men vid 3 smsade Sanna mig och frågade om jag kunde jobba med henne. Jag hann göra klart franskan och sen drog jag iväg till ellagård. Det var jag, Elin och Sanna. Det var ganska naiz att jobba faktiskt. Efter ett tag kom Elin också. Det roliga var jag att jag kände igen henne. Visste inte riktigt var jag hade sett henne eller om hon bara påminde om nån. Visade sig att hon var min ''kompis'' från skarpängs äldre syrra. De var lika varandra men långt ifrån lika på sättet hur de liksom var som person. Det första Elin gjorde när hon kom var att hälsa på mig och så pratade jag, Sanna och Elin skitlänge innan vi började. Önskar nästan att jag jobbat i onsdagsgruppen istället på måndagar även om grupperna är ganska underbara på måndagar. 
Menmen... nu ska jag krypa ner under täcket och sova. Känns som att jag förfrusit hela min kropp idag. Fryser fortfarande efter att jag stått ute och väntat på ett inställt tåg vid tibble i en evighet men har duschat efteråt :S
G.E.M.I.G.S.O.M.M.A.R.N.U.T.A.C.K.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0