Nu kör vi!

blogg.se appen funkar inte för mig just nu. Det är anledningen till vrf det itne har blivit så mycket bloggning. 
Det var en vanlig skoldag igår... vi körde badminton på idrotten och det gick så uselt som det bara kan gå. När vi slutat gick jag med Alice till skolan igen. Tanken var att jag skulle in till stan och träffa Erik. Nej så blev det inte... igen -.-
Hans tåg var två timmar försenat och jag pallade inte vänta i skolan längre. Så jag åkte hem, lämnade mina saker och åkte sen till William och Marcus. Det var nog en av de bästa kvällarna jag haft med dom. Båda är så härliga och det tar aldrig lång tid innan vi sitter och asgarvar för någonting. Av nån anledning satte vi oss och spelade indiana jones på ps2 (HAHA!!) medan vi hade på mello låtar på hög volym. Efter ett tag kickade energidrickan in också och det var då allt började spåra. Vi gick upp och tittade på något tråkigt. Helt random knyter Anders ihop Marcus och Willes strumpor. Sen försökte de springa runt poolen vilket gick sådär... allt slutade med att Willes strumpor låg på botten av poolen och han själv var nära att ramla i med sina kläder på :D
Jag stannade kvar och sov där och idag har vi inte gjort så mycket. Tittat på lite saker på yt och spelat och flummat lite mer. 
Nu kom mamma med middag till mig så ska äta den och sen börja att klippa ihop och redigera alla filmerna som jag, Denise, Susanna och Alice har gjort till ett svenskaprojekt!
Peace :)
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0