That moment!

Tjena!
Har haft en helt vanlig dag i skolan. Blev lite irriterad på min lärare under historian. Hur svårt kan det vara att säga vad man ska skriva om?
Efter skolan såg jag Emna R. Herre vad glad jag blev av att se henne! Det var månader sen vi träffades! Jag har väl kanske varit lite dryg mot henne och så när jag mådde så dåligt. Jag blev ledsen när hon slutade och det var då allt det andra började också. Men vi pratade medan jag väntade på att Marcus skulle bli klar vid skåpet. Sen kramade jag henne och gick hem till morfar och fixade lite där till jag behövde dra till bussen.
Det gick bra på jobbet, var galet trött efteråt men det var det kanske värt. Jag fick skjuts av mormor hem för jag ville så snabbt som möjligt hem för att kanske få träffa Harry en snabbis innan han skulle sova. Så jag öppnar dörren och ser Harry sitta precis vid dörren och han tittade upp mot mig med sin napp i munnen och sträckte sen upp armarna mot mig! Kunde det bli mer perfekt? Hela jag lös upp tog upp honom i famnen direkt och kramade honom och han det samma med mig :')
Shit vad mysigt det var! Vi hann vara med varandra ganska länge innan han skulle sova. Vi höll och busade i sängen ett tag. Jag älskar hans skratt! Han är så söt och perfekt! Min lilla Harry, hemma hos mig i en hel vecka, det här kan inte gå fel!
Men nu har jag smsat godnatt till Emma och ska sova :)


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0