Hejda Sverige

Tja då Sverige! Sitter på bussen nu för att ta bussen till Åland. Så hejdå sålänge :)

bra kväll

hej jag är trött.
Jag har kollat på min mobil 24/7 idag! Haha helt galet i eftermiddags fick jag svaret jag väntade på. När jag slutat gick jag med Alice till centrum och köpte det som jag skulle köpa till William och sen tog hon och jag en fika på espresso house. Efter att Alice hade gått till Henrik stannade jag kvar ganska länge och tog sen tåget in till stan runt 6.
Musikalen var jättebra men när jag väl hade sagt hejdå kändes det ganska kort.. menmen... de som var med idag var Kim, Daniel, Cajsa, Elin, Annicka, Victori, Nicklas, Maria, Jonathan, jag och Simon. Det var jättetrevligt att träffa alla igen men önskade att jag hade kunnat vara med på middagen innan :/
Nu ska jag sova, är jättetrött och måste sova :)
mysig kväll

Maxad lördag!

Jag hade det så bra som man kunde ha det i lördags. Att få dra ut på sin födelsedag med härliga kompisar är seriöst det bästa! Först hade jag själv fest på eftermiddagen för vänner och familj och när Harry hade somnat började jag fixa mig och klä på mig det sista innan jag tog bussen tillsammans med Marcus, Filip D, David och några till. Haha busschauffören dampade sönder på oss eftersom vi drack på bussen :D
Men vi kom fram till Johanna och då började allt. Efter ett tag var musiken igång med de flesta i klassen + några från natur och så också :)
Jag hade verkligen supertrevligt! Jag var lycklig, tänkte bara att ha kul och det var vad jag hade också. Lite senare på kvällen kom Amis syrra så var med henne, Ami och några andra resten av kvällen.
Kom hem runt halv 3 och märkte att Harry låg i sängen och snackade med sig själv :D
Jag fick mig ett litet gott skratt ;)
Dagen efter... usch! Harry vaknade 7 och det var bara att gå upp. Det enda roliga på morgonen var att se Lovisas och mina fyllesms :D
HAHAHA!!! vi har snackat om det hela dagen idag och det var rätt så roligt... hahaha!!!
Är hemma från jobbet för en stund tillbaka och tittar nu på 112 Aina som jag vill titta på nu så hej då!

Hamnade på Subway med Susanna, Denise och Alice eftersom vi inte hade nån nk :)

väldigt lyckat Alice måste jag säga! xD

It's my birthday!

Äntligen!! Haha verkligen! Trodde aldrig den här dagen skulle komma.
Imorse hände inget speciellt. Mammi sjöng för mig, grattade mig och gjorde frukost :)
Vi ska fira mig mer ikväll. Harry kommer då så ville ta allt med tårta och presenter ikväll :)
Ska in till stan runt 11 och möta upp Denise och sen så tar vi tåget tillsammans med Susanna och Alice :)
Just nu sitter jag i soffan och tar det lugnt framför tv.n.
Ska fortsätta med det och svara på Sandras inlägg så hej så länge :)

Nu börjar allt ordna sig

Jag har inte varit på det bästa humöret på ett tag nu. Men jag har haft vänner och mamma på min sida hela tiden så allt är mycket bättre nu. Som alla vet nu är jag och Erik tillsammans nu.
Annars har det inte hänt så mycket.
Idag hade vi np i matte. Det var muntliga idag och i morgon är det skriftligt. Vi får se hur det går... meningen var att jag skulle plugga hela kvällen men vid 3 smsade Sanna mig och frågade om jag kunde jobba med henne. Jag hann göra klart franskan och sen drog jag iväg till ellagård. Det var jag, Elin och Sanna. Det var ganska naiz att jobba faktiskt. Efter ett tag kom Elin också. Det roliga var jag att jag kände igen henne. Visste inte riktigt var jag hade sett henne eller om hon bara påminde om nån. Visade sig att hon var min ''kompis'' från skarpängs äldre syrra. De var lika varandra men långt ifrån lika på sättet hur de liksom var som person. Det första Elin gjorde när hon kom var att hälsa på mig och så pratade jag, Sanna och Elin skitlänge innan vi började. Önskar nästan att jag jobbat i onsdagsgruppen istället på måndagar även om grupperna är ganska underbara på måndagar.
Menmen... nu ska jag krypa ner under täcket och sova. Känns som att jag förfrusit hela min kropp idag. Fryser fortfarande efter att jag stått ute och väntat på ett inställt tåg vid tibble i en evighet men har duschat efteråt :S
G.E.M.I.G.S.O.M.M.A.R.N.U.T.A.C.K.

middag i stan ikväll

Nej jag är inte taggad. Jag ska inte berätta för mycket och det räcker att klassen vet om det här.
Beroende på hur jag mår ikväll kanske jag bloggar när jag kommer hem :)
Nu tittar jag på tv med mamma som jag gjort ända sen jag kom hem igår typ. Igår tittade vi på Top Gun och idag på Dantes Peak. Mamma är helt underbar just nu, så sjukt stöttande! Vi pratade länge idag om det som nyss hänt och hon är på min sida och det känns så galet skönt!
Det är bara att gå vidare från den här skiten, släppa allt helt enkelt!

Nu kör vi!

blogg.se appen funkar inte för mig just nu. Det är anledningen till vrf det itne har blivit så mycket bloggning.
Det var en vanlig skoldag igår... vi körde badminton på idrotten och det gick så uselt som det bara kan gå. När vi slutat gick jag med Alice till skolan igen. Tanken var att jag skulle in till stan och träffa Erik. Nej så blev det inte... igen -.-
Hans tåg var två timmar försenat och jag pallade inte vänta i skolan längre. Så jag åkte hem, lämnade mina saker och åkte sen till William och Marcus. Det var nog en av de bästa kvällarna jag haft med dom. Båda är så härliga och det tar aldrig lång tid innan vi sitter och asgarvar för någonting. Av nån anledning satte vi oss och spelade indiana jones på ps2 (HAHA!!) medan vi hade på mello låtar på hög volym. Efter ett tag kickade energidrickan in också och det var då allt började spåra. Vi gick upp och tittade på något tråkigt. Helt random knyter Anders ihop Marcus och Willes strumpor. Sen försökte de springa runt poolen vilket gick sådär... allt slutade med att Willes strumpor låg på botten av poolen och han själv var nära att ramla i med sina kläder på :D
Jag stannade kvar och sov där och idag har vi inte gjort så mycket. Tittat på lite saker på yt och spelat och flummat lite mer.
Nu kom mamma med middag till mig så ska äta den och sen börja att klippa ihop och redigera alla filmerna som jag, Denise, Susanna och Alice har gjort till ett svenskaprojekt!
Peace :)

Mysigt värre

Har inte så mycket att skriva direkt just nu...
Igår så fick Harry feber så det gjorde så att vi inte kunde åka och bada idag.
Men vi har haft det mysigt hemma istället :)
I morgon ska vi vara hemma hela dan och på kvällen kommer Malin och Knut och sover här! Jag är superglad för att de äntligen kommer hit! Jag har saknat Knut och Malin lika mycket :)
Nu tittar jag på Janne Långben the movie med Harry, sen är det mello :)

Hej jag är lycklig

Åh vad jag älskar mitt liv nu!
Allt har typ släppt, äntligen!
Dels så hade jag det så bra igår! Jennifer åkte med mig hem och var med mig och Harry ett tag. Det var så jävla kul haha! När jag hade gått med Jeffe till tåget och kom hem igen så duschade jag lite snabbt och sen åt vi middag. Efter middagen busade jag, Harry och mamma så mkt. Vi gjorde inte annat än att garva! :D det var så perfekt!
Och så smsade jag med Erik hela kvällen. Nu är jag påväg till viggbyholm och ska vara barnvakt ett tag så hej så länge :)

Lärarna

Lärarna just nu är fan a pain in the ass! Vad fan är det med dem!? Efter lovet har vi inte gjort nåt annat än att få fler och fler uppgifter. Vad fan är det för fel!? Som idag på engelskan... vi skulle skriva en liten essä på datorn som vi redan har gjort. Räcker det inte eller hat dem tappat bort papprena? Det här är helt sjukt.. alla är sega som fan och tycker inte stämningen är den bästa i klassen just nu.
Men det kändes lite bättre när jag kom hem, tog en lång dusch och sen kom mamma och Harry hem :)
Nu har jag pluggat lite franska och chattar med Erik :)
Har inte pratat med honom sen typ flera månader så ska vara social mot honom nu :)

That moment!

Tjena!
Har haft en helt vanlig dag i skolan. Blev lite irriterad på min lärare under historian. Hur svårt kan det vara att säga vad man ska skriva om?
Efter skolan såg jag Emna R. Herre vad glad jag blev av att se henne! Det var månader sen vi träffades! Jag har väl kanske varit lite dryg mot henne och så när jag mådde så dåligt. Jag blev ledsen när hon slutade och det var då allt det andra började också. Men vi pratade medan jag väntade på att Marcus skulle bli klar vid skåpet. Sen kramade jag henne och gick hem till morfar och fixade lite där till jag behövde dra till bussen.
Det gick bra på jobbet, var galet trött efteråt men det var det kanske värt. Jag fick skjuts av mormor hem för jag ville så snabbt som möjligt hem för att kanske få träffa Harry en snabbis innan han skulle sova. Så jag öppnar dörren och ser Harry sitta precis vid dörren och han tittade upp mot mig med sin napp i munnen och sträckte sen upp armarna mot mig! Kunde det bli mer perfekt? Hela jag lös upp tog upp honom i famnen direkt och kramade honom och han det samma med mig :')
Shit vad mysigt det var! Vi hann vara med varandra ganska länge innan han skulle sova. Vi höll och busade i sängen ett tag. Jag älskar hans skratt! Han är så söt och perfekt! Min lilla Harry, hemma hos mig i en hel vecka, det här kan inte gå fel!
Men nu har jag smsat godnatt till Emma och ska sova :)

Fan vad kul!

i fredags, det som gjorde min dag var Kims sms till mig. Bättre vän kan man inte ha! Trots att hon är äldre än mig så har hon alltid liksom funnits vid min sida. Alla som har varit med under lovet, Jeffe, Lisa, Becca, Julia och några till har självklart varit till stor hjälp men Kim gjorde så att jag mådde helt bra igen.
Så vi har typ smsat med varandra sen i fredags. Och idag så skickade jag ett ganska långt sms till henne om en grej. Skickade det ganska tidigt imorse och vid lunch hade jag fortfarande inte fått nåt svar. Jag visste inte om hon skulle svara eller inte så jag blev lite nere ett tag idag för jag trodde att hon inte skulle svara. Men när jag kom upp till toppen såg jag att hon hade svarar! Ännu en dag som hon gjorde min dag.
Försökte ringa henne men inget svar. Men herre vad vuxen hon låter!! Hon är bara ett år äldre men ändå!
Nu står jag utanför nån restaurang i Hedemora med Julia och Amanda och måste välja mat nu :)
Liksom kolla skillnaden mellan mig och Kim... jag kommer som vanligt känna mig omogen utseendemässigt den 27.e när vi ses -.-