passar på

nu när datorn funkar :P
vet att jag bloggade för ett tag sen. men datorn kan stängas av när som helst, det vet man aldrig. När jag skrev det förra stängdes det av tre ggr innan jag hann skriva klart det -.- men det går inte att lägga upp bilder nu, för mitt fotoprogram funkar inte och jag tog några bilder i ett annat som jag måste ta till Iphoto. Men det funkar inte nu. Men ska kolla min dator i morgon. För det här funkar inte, datorn är helt ''beroende'' av min laddare.. så fort man drar ut laddaren ur datorn elr väggen stängs den av -.-
Men ses i morgon om min dator funkar ;) <33
Jag har fått värsta kicken!! Såna här helger skulle man ha varje vecka! (Y)
höööörs <333
arkivet

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0