1.a advent

Hej alla glada och mindre glada!
Idag har jag inte gjort så mycket. Kom hem sent ifrån Isak igår och vaknade när Harry kom hem till oss och då var det bara att gå upp. Vi började ganska snabbt baka vilket var ganska trevligt. Sen var det dags för lunch och sen gick Harry och la sig.
Vid 4 kanske kom Malin, Henrik och lill-knuten och fikade och efter att de gått hem har jag inte gjort så mycket, mest kollat på gamla bilder/minnen på mig och en fd kompis som jag inte skulle gjort för här sitter jag i tårar just nu och tänker tillbaks på den tiden. 
Aja, vi får se om Julia eller Isak kan komma, we'll see :)
 
typiskt mig o Lisa :')
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0