Återupptar kontakter

Hej allesammans x)
Jag har ingen aning vad som tagit åt mig den här veckan. Jag har helt plötsligt börjat prata med vänner i Stockholm som jag inte pratat med på evigheter. 
Aja... idag hade vi avslutning vilket var bra i början men sen blev det alldeles för segt när vi skulle till aulan, jag och Isak somnade nästan, anledningen till varför jag somnade var för att jag inte sov så mycket kvällen innan.
När vi äntligen fick gå drog jag, Jakob, Carl, Isak, Marie och Ellinor till gallerian och gick runt lite tills jag och Jonas behövde gå. Jag drog först hem och hamnade framför yt en stund men gick sen till kusinerna. 
Vid halv 7 gick jag till mamma och sen hem. 
Sen dess har jag inte gjort ett skit. Tänkte dra ut med Nathalie men hon var på annat håll. Det tråkiga här är att alla tjejkompisarna bortsett från Nathalie som bor hyfsat nära, bor så långt bort :/
Men nu ska jag väl sätta på nån film och sen några 30 till, känns inte som att jag kommer kunna sova ikväll :(
Underbara minnen från SA12 tiden <3
klassfesten/födelsedagsfesten för mig :)
 
låten som betydde mest när jag gick i SA12 <33
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0