Birsta med Julia

Dagen idag har varit bra, bortsett att jag hade kunant skippa att behöva städa det jag städade. 
Vi hade städdag idag och ingen matlagning så det var lite småtråkigt men det behövdes göra. 
När vi var klara drog jag direkt till Birsta där jag satt i kanske 2,5 timmar innan Julia kom. Det var kanske inte superkul men jag överlevde. Tyvärr sa de att de hade dåliga nyheter om att Elin inte kunde komma och blev ganska ledsen efter det men det var bara att acceptera och glädjas åt att Miriam istället kom. Jag menar... sånt händer, man blir sjuk ibland. 
Efter att jag fått skivan signerad gick jag och Julia till donken och åt lite där och sen sprang runt och handla lite julklappar kvar. Nu har jag bara Becca kvar och det känns ganska skönt :)
Bilderna ifrån Miriams och Kevins uppträdande i Birsta 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0