En vecka kvar

I fredags hade vi då det sista julbordet och det gjorde vi riktigt bra. För mig rullade allt på bra.
När jag kom hem somnade jag direkt.
Åh asså det händer inte så mycket just nu, jag är ganska trött och vill bara ha lov. Jag lägger ofta ut bilder med att jag saknar mina vänner i Stockholm men det betyder inte att jag har det dåligt här. Jag kunde inte få bättre vänner än vad jag har. Jag och Nathalie har pratat en hel del den här veckan. Jag har Marie och Moa och allt är bra men saknaden efter mina närmaste i Stockholm kommer alltid att finnas. Ingen i klassen eller basketlaget har haft synpunkter på att jag åkt till Stockholm för ofta och då tycker jag inte att andra ska göra det heller. Jag blir snart 18 och tycker att jag kan bestämma själv hur ofta jag drar till Stockholm. 
Menmen...
Helgen hittills har varit ganska seg. Jag somnade 3 och när jag vaknade behöver vi inte gå in på men det var inte särskilt smart eftersom jag måste upp tidigt för att åka till Östersund med basketlaget. Malin är snäll och skjutsar mig så att jag slipper gå upp 6 typ. 
Ikväll ska jag inte göra nåt särskilt, hade tänkt att ha det lite mys och bara titta på film med min bästa som åker tillbaka till Stockholm i morgon :/
 
Vill köpa till mitt allt :*
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0