Hur ofta hände det i mina förra klasser?

Heeej! :*
Idag har varit en intensiv men helt okej dag. Vi hade vårat första julbord och jag och Faranak fick den jobbigaste uppgiften så det var bara att jobba på. Vi skulle fixa 34 kalla jultallrikar så det var bara att jobba på men vi fick hjälp av Jonas och Fatou. Vi var väl klara kanske en timma senare så då hjälpte jag andra och diskade lite. Trots att alla var supertrötta när vi hade stängt måste jag säga att det ändå var en ganskla mysig dag. Om vi ska ta några exempel... när vi gått igenom dagen med Anders peppade vi varandra och alla var igång efter det och i slutet av passet stog jag, Moa, Jonas och några till och kramade varandra, hur ofta hände det i Åva frågar jag mig? Det här kunde jag verkligen inte föreställa mig när jag flyttade hit, jag har mina stunder när jag tänker på hur jag tänkte inför flytten precis innan och att jag trodde att jag skulle vara den som alla skulle kolla snett på eftersom jag är ifrån Stockholm... så är jag en av tre som är ifrån Stockholm i klassen.
Det är inte alltid lätt att se folk med sina bästa vänner när mina bor 4-5 timmar härifrån men det är lättare när jag har Moa, Marie och Nathalie :)
 
några gamla bilder, ska ta nya ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur var din klass i din förra skola? :)

2013-12-02 @ 23:03:56

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0