Räknar ner dagarna

Nu är det bara tre dagar kvar till jul. Idag runt 2 kommer mormor och Lena upp hit och de har med sig mina skidor! *överlycklig* nej men det känns skönt att jag äntligen får dom även om man inte kan åka skidor än här :)
Så i morgon ska jag vara barnvakt igen och sen blir det mysmiddag med släkten på kvällen och kvällen kan börja :)
Nu händer det bara bra saker, jag har saker att göra till jul och fram till jag lämnar Sundsvall och åker till Stockholm. Det bästa är att jag nu hinner landa lite. Jag ska först på musikal med barndomsvänner, sen har man en photoshoot med Becca och Lisa inplanerad och sen lite andra saker men det härligaste av allt, jag kommer spendera 9 nätter hos härliga killar och fira nyår med samma härliga killar och två av deras kompisars familjer vilka jag redan känner så det här kommer bli så chill, lml ftw!
Men först ska jag ha en grym jul här uppe, det enda som tyvärr kommer saknas är snön :/
världens bästa kusiner <3
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0