Yolo

Nu ska jag verkligen inte klaga. Allt flyter på, det kommer inte dröja länge innan vi har julavslutning. 
Äntligen körde vi basket på idrotten men det är självklart att jag skulle missa den så var lite småledsen för det menmen... jag hann vara med en stund men spelade hur dåligt som helst enligt mig själv. Och jag ska ändå få hålla en lektion i basket nån gång efter jul så det var väl inte hela världen om jag missade ett spel idag.
Efteråt åt jag lunch med Johan, Nathalie, Jonas och Joel och sen hade vi bara matte och svenska kvar. 
Jag gick hem med Isak och satte mig med mobilen ett tag eftersom mamma sov. Hon har äntligen insett att hon måste sova mer än två-tre timmar när hon ska jobba natt efter allt tjat ;)
Ikväll ska jag inte göra mycket, njuta av att vara själv kanske och sen titta på Paradise Hotel när det är dags :)
kramis :)
 
tyckte det här var ganska roligt skrivet av Malin, först är frid och sen: ÖNSKELISTAN!!! 
vi är ganska lika hon och jag ibland ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0