Allt går bra

Allt är helt okej nu, ska verkligen inte klaga. Vi har bytt grupper i kök och servering så är inte ensam tjej längre :)
Det börjar närma sig våran första servering snart och på torsdag ska vi ha invigning så vi kommer behöva vara i skolan till 10 ungefär..
Samtidigt håller jag på för fullt att planera inför den 28 december då jag ska till Stockholm igen. Ska på musikal med barndomsvännerna då och behöver ha nånstans att sova först från 28.e till 30.e och sen från 30.e till kanske 5.e januari men jag tror att 30-5e har löst sig. 
Livet rullar på, jag är jätteglad att jag den här gången stannar lite längre i Stockholm och inte behöver stressa tillbaka och får spendera med den jag minst sett sen jag flyttat ifrån Stockholm. 
Men nu väntar jag på ett samtal så måste ha lite koll på mobilen så peace så länge :)
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0