Det här med min 18års fest

Vet att några kanske fick sig några tankar när jag för ett tag sen la upp en bild med texten om att jag skulle fixa världens fest. Jag sa att jag var ett mail ifrån att veta om det gick att fixa eller inte och det skulle gå så bra så. Jag har varit i kontakt med Thomas hela veckan nu. Av olika anledningar vill jag inte förhasta mig att skriva vad jag försöker boka, jag väntar fortfarande på ett svar från Thomas som avgör hela saken om det är möjligt. 
 
Serveringen igår gick jättebra, Martin var nöjd och de flesta av oss var på bra humör hela kvällen. Jag, Moah och Fatou serverade fördrinkar men sen var jag lite i plocken också. 
Jag, Fatou och Faranak blev en aning högljudda när gästerna gått. Vi hade kanske fått i oss lite för mycket cider (som var alkoholfri) + lite för mycket efterrätt. Vi fick äta lite av det som blev över i slutet. När vi väl var klara med diskandet och ställt i ordning borden pratade vi snabbt med Martin och sen gick vi ner för att byta om. Det var bara jag, Faranak och Fatou kvar och vi skrek sönder när vi bytte om. Vi försökte att få av Fatous sko i evigheter men det gick inte så bra ;D
 
Idag var jag i skolan med Johan, Faranak, Isak, Victor, Nathalie, Moah och några fler för att ställa i ordning inför måndag. Sen hade vi engelska och sen fick vi gå hem. Jag drog till Nöjeshallen för att få lite info om lokalen de har man kan låna. Helt otroligt hur trevliga vissa kan vara. Det är ju Biteline som har lokalen så jag pratade först med killen som stog vid disken där man bokar alla aktiviteter, gokart mm och han visade mig lokalen och berättade lite grunder och sen gick han fram med mig till en av tjejerna vid Biteline som också var hur trevlig hur som helst och fick lite mer info men ska ringa restaurangchefen på måndag och få veta exakt vad som gäller :)
Nu ska jag äta middag foreveralone för mammi behövde jobba kväll även om mamma frågade om vi skulle köpa hem nåt och ha lite fredagsmys framför idol. Hon ringde och frågade mig om det var okej och hade jag nåt annat val än att säga att det var okej... så hejdå för idag :)
 
Det gick inte att lägga ut bilder och orkar inte krångla nu, sorry
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0