Lagom jobbigt.

Jag blir så trött. Jag önskar mig en sak, en enda sak, både till jul och till min födelsedag och det är en lyckad fest med female dj revolution när jag fyller 18 men nej ingen vill hjälpa till, det enda jag vill ha är pengar så att jag har råd att faktiskt boka gruppen som jag längtat efter att kunna göra sen de började spela. Jag fyller 18 en gång och vill att det ska bli en speciell kväll men verkar vissa ha svårt att förstå. Jag blir bara ledsen. Jag ber om en sak men nej. Pratade med Isak om det här igår och han förstår mig iaf. och nej vet att man inte kan få allt man vill men det här är min dröm, snälla försök att förstå.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0