Lite smått ängsligt

Jag ska verkligen försöka blogga så mycket jag kan men saker har förändrats lite och har inte riktigt hunnit blogga pga det men nu ska jag försöka. 
Idag hade vi prov i köttkunskap vilket gick helt okej. När vi fick sluta gick jag hem och åt lunch hemma och lyckades sen somna. Ca 20min efter att jag somnat ringde mobilen att jag behövde gå tillbaks till skolan. Det var inte kul kan jag säga men fick tillbaks energin efter ett tag. 
Efter skolan gick jag och handlade lite babysaker som behövdes enligt mamma så drog och köpte det och sen gick jag hem. 
Jag fick även reda på hur mycket det skulle kosta att boka Female DJ Revolution. Vi får se hur det går med det men vi får hoppas. Isak skulle höra av sig till ett ställe där han jobbat och lyckades få ihop 2000kr på två veckor så det är bara att hoppas :)
Men nu ska väl titta lite på youtube och sen fixa lite med önskningar inför jul till mamma, puss :*
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0