Min vecka

I tisdags var jag som sagt med Julia det mesta av dagen. I onsdags blev jag lite väl dålig för att vara i skolan så stannade hemma men var i skolan på torsdag men blir självklart dålig då också. Jag och Marie hackade mandlar och vi åt även lite vilket jag inte skulle gjort. Har inte varit allergisk förut men nu är det så. Henrik var snäll och hämtade mig vid skolan, det uppskattades, hade väl antagligen fått gå hem själv annars. Men enligt Nathalie och Isak hade dem väldigt roligt så jag var lite ledsen men vad kunde man göra?
Idag har jag blivit lite bortskämd kan man säga. Sista timmen kunde jag knappt stå pga mensvärk. Fick nåt av Nathalie man la mig helt död i sängen när jag kom hem och somnade nästan. Men vid halv 4 gick jag och mamma till spaze men mamma betalade bara och sen gick hon till stan och kan garanterat rekommendera dem. Det var rena rama spat!
När jag kom hem beställde mamma sushi hem och lite senare drog hon till jobbet så jag är själv ikväll igen och myser framför Idol som börjar snart. 
Men ska stänga av datorn nu så vi hörs
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0