saknar Becca

Det är lite mycket som är på gång nu. Vi har ganska mycket i skolan just nu, både i pluggväg och lite annat också så är oftast trött när jag kommer hem. När jag kom hem hände en sak och jag fick nog. 
Återigen käns det som att jag behöver åka till Stockholm men det är nog bara för att jag vet att jag ''snart'' åker dit.
Jag åker några dagar efter julafton och stannar hos Wille och Marcus i en hel vecka ungefär och det är jätteskönt, att det inte blir en sån där snabbvisit som förra gången. Alla som är hemma ska jag försöka, en för sig. Becca försig, Lisa försig, Ida försig, Jennifer försig (om hon är hemma) och Julia mm. Jag kommer förmodligen bo hos William vilket ska bli jättehärligt eftersom jag inte hann träffa honom sist jag var i Stockholm och kan till och med landa där och slippa packa ihop allt två dagar efter att jag kommit. 
 
Idag var en vanlig måndag. Jag tillsammans med Moah och Marie och många fler lagade mat idag och allt gick bra. Blev som vanligt trött i slutet men vi var klara innan 3 vilket var skönt.
När jag kom hem var kusinerna hemma och hade glömt bort att dom skulle komma så det blev en liten överraskning men hann bara vara med dom i ca 2 timmar innan jag behövde gå för att möta Sandra
 
Jag är inte på bästa humör just nu dels för det som hände efter ett tag hemma och för att jag saknar Becca en aning mycket. Det är liite jobbigt ibland... de flesta har sina närmaste vänner här i närheten så har jag mina flera timmar och det är lite jobbigt när jag tänker på det vilket händer ibland :/
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0