Jag har det bra nu

Det kan gärna går vara såhär hela tiden nu. Igår visste jag inte riktigt vad jag skulle tro.. kändes ett tag som att jag bara kunde lita på Mikka och Julia. Men fick svar från Marie idag så då blev allt lite bättre + Mikkas kommentar på insta fick mig att målite bättre. Jag kände mig jättesårad hela kvällen men allt har löst sig nu lagom till lovet. I morgon har vi skola som vanligt och sen är det lov. Det blir förmodligen hemmamys som vanligt eftersom det är idol och mamma skulle köpa thaimat till middag. Sen ska vi ha kusinerna här hela helgen för Malin o Henke ska iväg så det här blir nog en bra start på lovet och sen kommer jag äntligen få träffa Lisa!!!!!! Lycka!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0