Tagg på livet

Hej alla!
Jag har inte hunnit blogga eller ens hunnit varit inne på datorn överhuvudtaget. Vi hade kusinerna från fredag till igår och det var så härligt. Knuten blir bara sötare då han börjat bli en liten koalabjörn på mig. Harry är så underbar på morgonen när han kommer in på morgonen och tar min kudde och vill ha täcket och sen bara ligger där och är allmänt gosig. 
I lördags åkte jag och mamma till birsta för att först gå på drakborgen med killarna och sen till donken för att äta lunch där vi stannade längre än väntat. Oscar Zia skulle komma så varför inte stanna tänkte jag. Fick hans nya singel fail, autograf + bilder. La ut bilden på fb och Malins kommentar på den... haha hon är rolig ibland xD
Igår kom Malin och Henrik på middag vilket var trevlig och när de gått började jag packa lite inför i morgon. Vid 8 gick jag ner till stan och mötte Julia och Mikka då vi skulle träffa Carl och några andra. Tanken var att jag skulle dra vid 10 men fick inte det för Mikka så gick halv 11 när de andra drog. Vi gjorde inget särskilt, vi var bara ute. Helt plötsligt springer Mikka iväg med min mobil och kommer tillbaks med Isak xD
Nu ska jag äta lunch och lite senare ska jag möta upp Julia och Mikka då de ska fixa en sak på mig, vad får ni se i morgon ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser ;D )

Har du blogg,skriv den här:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0